dimecres, 25 de març del 2020

COMPARTIM

Hola, Com va tot?

Al final com millor s'està és en la normalitat més absoluta! Anant a escola cada dia, jugant una estona a la play (no molta estona), esperant el cap de setmana..... La veritat és que jo us trobo a faltar molt i voldria que tot això s'acabés ben aviat!

Teniu ganes d'explicar-me el que feu aquests dies?

Va, qui tingui ganes que escrigui a COMENTARIS un text de dues o tres línies i així compartim alguna coseta!

Espero retrobar-vos aviat! Molts petons i abraçades fortes!

Rosa




15 comentaris:

  1. Hola! Soc la Rosa, aquests dies a part de la feina d'escola, aprofito per feinejar per casa, llegir, veure alguna peli, faig una formació de matemàtiques en línia... També intento fer una mica d'exercici amb algun tutorial de YouTube. M'he apuntat per fer mascaretes (no m'han contestat encara) i faig tele trucades a la família i els amics, ja que no puc quedar amb ells personalment. Al contrari del que pensava, els dies passen molt ràpid!

    ResponElimina
  2. Hola Rosa
    Sóc la Júlia,jo tambe tinc moltes ganes de veure a tots els meus companys, a tu Rosa i els altres mestres.
    Els meus dies a casa són força distrets. El matí aprofito i faig gimnàstica doncs el meu entrenador ens ha enviat el que hem de fer cada dia.Ja veus, cada matí aparto tots els mobles del menjador i faig l escalfament, la preparació física i els exercicis de casa aparell un altre cop prepa i estirament. Després dinem reposem mirant la tele l i pad i... I després fem una mica de deures que ens posa la mare o bé pintem amb aquarel·les, fem dibuixos, escric a la meva llibreta tot allò que em passa pel cap..
    No paro...
    Apa molts petons i fins ben aviat que tot anirà bé i ens en sortirem

    ResponElimina
  3. Molt petons, Júlia! Està molt bé tot això que fas. La qüestió és ocupar el temps i gaudir de la família! Ens veiem aviat!

    ResponElimina
  4. Hola Rosa,
    Sóc la Laia,jo us trobo molt a faltar a tots i espero que tot aixo s'acabi d'aqui poc.
    Jo si que em moc una mica pero nomes per canviar de casa del meu pare a casa la meva mare.Jo pot ser que en algun moment m'aborreixi una mica peró no passa res.
    Donç mira jo el matí faig deures de l'escola, d'angles, feina que em posen els meus pares...I a la tarda aprofito per mirar una estona la tele i fer exercisis que em posen a ballet o a hip hop, i despres d'aixo escric el meu diari.
    Espero que ens poguem veure molt aviat, molts petons i fins aviat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Laia! Una abraçada molt forta! Jo també us trobo a faltar! Que bé que estàvem! Perfecte el que estàs fent. Va molt bé marcar-se un horari! Ens veiem aviat!

      Elimina
  5. Hola soc en Joan.
    Que feu durant el confinament?
    Jo els matins faig una mica de deures al mati i a la tarda jugo faig cabanes, lleigeixo i veig TV. A les 8:00 vaig a aplaudir encara que no hi hagi cap metge. A tambe toco la guitarra. escolto music i intento fer exercici.
    Adeu que us vaigi be be es confinamen.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joan! Si que en fas de coses. Està molt bé! Mira't les activitats del blog, segur que alguna t'agradarà. Ens veiem aviadet. Petons i abraçades!

      Elimina
  6. Hola Rosa,
    Sóc el Joaquin jo cada dia fig deures que em posa el pare i pels mig dia jugu al móvil.
    yo ja tinc ganes de anar al cole el trovo a faltar i a tots els Companys

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joaquin! Fantàstic que facis feina, al blog hi ha moltes activitats xules que podeu fer. Jo també trobo a faltar el cole, a vosaltres i als companys! Una abraçada forta!

      Elimina
  7. Hola Rosa
    soc l'Iris jo tambe os trovo molt a faltar. Al mati faig una mica de deures de l'escola i deures que em ficen els meus pares , despres ajudo a casa a treure la pols ,per la tarda veg una mica la tele i despres em deixen una estona el móvil per parlar i fer videollamadas amb els Companys faig tik toks yoga amb els meus pares i bizcochos i alguna vegada he fet el dinar amb la meva germana Claudia .Espero que s' acabi tot ven aviat per estar tots junts petons .

    ResponElimina
  8. Iris! Estàs ben entretinguda amb tantes activitats, encara que no ho sembli, passa el temps molt ràpid a casa, oi? Jo també tinc moltes ganes de veure-us a tot@s.Molts petons i abraçades!

    ResponElimina
  9. Hola Rosa sóc l'Abril, trobo a faltar molt l'Escola e fet joc de Matès,anglès,medi social,medi natural,castellà,llegir i català e disfrutat amb la familìa e jugat bastant e estat molt bé Bueno ja tinc ganes de mar a l'escola estic molt bé però tinc ganes de estudiar i també de beure a les me vas amigues fins aviat Rosa.

    ResponElimina
  10. Hola, Abril. Estàs molt activa, així m'agrada! Jo també tinc moltes ganes que tot torni a ser normal i de veure-us al cole. Esperem que això sigui ben aviat. Una forta abraçada, Abril.

    ResponElimina
  11. hola rosa soi juan me aburro en casa prefiero hir al cole

    ResponElimina

INFORMACIÓ REUNIÓ INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,  Us pengem la presentació que us hem mostrat aquest matí durant la reunió d'ini de curs.  Recordeu contactar amb n...