dilluns, 25 de novembre del 2019

OPINEM SOBRE L' ALBERT I ELS COLOMS MISSATGERS

Títol: L'Albert i els coloms missatgers
Autor: Anna Vila
Il·lustrador :Jordi Vila Delclòs
Editorial Barcanova, 2006
Col·leccio Sopa de llibres, 83
ISBN: 84-489-1201-2

He après moltes coses sobre coloms i que quan et fan un regal pots descobrir moltes coses (Ariadna).

M'ha agradat perquè ens ha permès aprendre coses dels coloms i que un regal que vols no és millor que un altre (Dídac).

M'ha agradat molt perquè ens ha permès aprendre coses dels coloms.
I quan els aparells fallen els coloms missatgers ens poden salvar d'un perill. (Maruan).

M'ha agradat molt perquè he après molt sobre coloms missatgers i que tots els regals tenen un valor i poden ser interessants (David).

M'ha agradat molt perquè m'ha permès aprendre coses dels coloms i que un regal que no t'agradi t'acabarà agradant perquè descobreixes coses noves. (Iker).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

INFORMACIÓ REUNIÓ INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,  Us pengem la presentació que us hem mostrat aquest matí durant la reunió d'ini de curs.  Recordeu contactar amb n...